ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ СПОСОБУ НАВЧАННЯ ГІГІЄНІ ПОРОЖНИНИ РОТА СЛІПИХ ДІТЕЙ

Автор(и)

  • С. В. Шпак

Ключові слова:

сліпі діти, гігієна порожнини рота, профілактика

Анотація

Метою даного дослідження була оцінка ефективності застосування способу навчання гігієні порожнини рота сліпих дітей та впровадження його в стоматологічну практику, систематизація досвіду роботи з даною категорією пацієнтів та створення за допомогою способу навчання гігієні порожнини рота сліпих дітей мотивацію на якісний раціональний догляд за порожниною рота. Розроблений спосіб навчання гігієні порожнини рота підтвердив ефективність. При цьому відмічалось більш виражене зниження показників гігієнічних індексів, тобто покращення гігієнічного стану порожнини рота ніж у групах порівняння, де застосовували стандартний метод навчання гігієні порожнини рота.

Посилання

Шматко Н. Д. Дети с отклонениями в развитии : методич. пособие / Н. Д.Шматко – М.: «Аквариум», 2001. С. 99.

Маруніч В. В. Основні показники інвалідності та діяльності медико-соціальних експертних комісій України / В. В. Маруніч, О. В Сергієнко, В. П. Топка, Т. Г. Войтчак // Аналітико-інформаційний довідник. — Дніпропетровськ, 2001. — 89с.

Крижановська Т. В. Організація медико-соціальної допомоги дітям з вадами зору в Україні : Моногр. / Т. В. Крижановська, С. О. Риков. – К. : ТОВ "Вид. комп. "КИТ", 2003. - 175 c.

Пат. 27544 України. МПК (2007): А61С 17/00 Спосіб навчання сліпих дітей гігієні порожнини рота. Дєньга О. В., Шпак С.. – № u200705371; Заявл. 16.05.2007. Опубл. 12.11.2007, бюл. № 18.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-16

Як цитувати

Шпак, С. В. (2021). ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ СПОСОБУ НАВЧАННЯ ГІГІЄНІ ПОРОЖНИНИ РОТА СЛІПИХ ДІТЕЙ. Інновації в стоматології, (4), 138–140. вилучено із http://www.innovacii.od.ua/index.php/mainjournal/article/view/180

Номер

Розділ

ГІГІЄНІЧНЕ ВИХОВАННЯ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають